min blogghistoria

Hej på dig som läser detta.
 
Jag heter Sara Nygren och har varit en del av bloggvärlden i ca 5 år nu. I början bloggade jag om mitt liv och skrev om allt jag gjorde om dagarna. Snabbt insåg jag att det var inte så kul för folk att läsa, "idag har jag...".
Allt eftersom jag bloggade blev jag mer och mer intresserad av fotografering för enligt mig är bilder ett måste för att en blogg ska vara bra!
Detta ledde till bloggen jag har idag som är en fotoblogg men inslag av personliga inlägg. Den bloggen har jag jobbat hårt med och kommer vara kvar och uppdateras precis som vanligt. Den heter saaera.blogg.se.
 
För ca 1 år sedan upptäckte jag youtube när jag funderade på att göra ombre i mitt hår. Jag har nog kollat igenom alla videor om "DIY Ombre". Jag blev snabbt förtrollad av alla "youtubers" som gör så bra videor.
Hälften av alla jag följer gör skönhetsvideor och de gör såkallade tutorials där de visar sminktips bla.
Jag har aldrig varit en person som användt mycket smink, endast mascara men videorna på youtube fick mig att älska allt som har med skönhet att göra. Allt från foundations till duschcreme och torrschampoo till nagellack!
 
För att sammanfatta mitt pladder så kommer detta vara en blogg där jag dokumenterar min resa genom puder och hårspray och även skriva om olika produkter så det kan vara en hjälp för andra nybörjare precis som mig:)
 
Bilder, videor och text kommer fylla denna bloggen och jag hoppas ni vill fylla kommentarsfältet men fina, uppmuntrande och frågande kommentarer till mig!
 
Kram /Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Nygren

Ett av mina största intressen är skönhet och det är detta denna bloggen kommen handla om!




RSS 2.0